APA PUN SANGGUP!! Guru Wanita Dipenjara 3 Tahun Rogol Murid Kacak!




Guru Wanita Dipenjara 3 Tahun Rogol Murid Kacak|Seorang guru wanita dijatuhi hukuman 3 tahun penjara oleh mahkamah di sini hari ini didakwa cubaan rogol ke atas seorang murid lelaki berusia 14 tahun.
Selain itu guru wanita berkenan juga didapati menggoda murid berkenan melalui MMS Dengan menghantar gambar gambar separuh berbusana.
Allison Marchese (39),bercerita dia tidak dapat mengawal perasaan selama di dalam kelas kerana murid itu terlalu kacak.
Selepas selesai sesi pembelajaran ia memanggil murid berkenan kesalah satu ruangan dan cuba menanggalkan pakaian remaja itu satu persatu.
Dikutip dari media Inggris Mirror,Hakim mengatakan, ketika murid lelaki berusia 14 tahun memintanya untuk berhenti, guru wanita itu menjawab, ‘saya tahu’ kapan harus berhenti, saya tahu kapan harus bergerak,katanya.
Kejadian itu terbongkar apabila beberapa murid lain mengadukan kejadian itu kepada pengurus sekolah,lebih mengejutkan apabila suami guru itu juga bekerja di sekolah yang sama di Connecticut.
Dalam sidang, Hakim Melanie Cradle berkata kepada ibu dua anak itu, “Anda seorang guru dan Anda berada dalam posisi orang yang dipercayai. Intinya di sini, mangsa adalah murid-murid dan Anda guru mereka.”
Menurut Cradle lagi, guru adalah “Seseorang yang terlibat dalam kerja mulia untuk membentuk kehidupan yang baik, nilai-nilai, dan proses berpikir kaum muda kita.”katanya.
0 Komentar untuk "APA PUN SANGGUP!! Guru Wanita Dipenjara 3 Tahun Rogol Murid Kacak!"

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Berita HANGAT - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info